Mijn volgers

maandag 1 januari 2018

Something New bij Always Fun

Hoi hoi,
hier ben ik alweer. Het kan niet op vandaag. Men zegt "een goed begin is het halve werk", nou dat belooft dan wat.
Bij Always Fun gaan we ook in 2018 gewoon door met de wekelijkse challenge op maandag.
Deze maandag is het thema "Iets Nieuws". Ik heb hiervoor een kaart gemaakt voor mijn dochter en schoonzoon, die momenteel nog hard aan het werk zijn om hun nieuwe woning helemaal naar hun zin te maken.
De kaart is een snijbestand dat ik met de Brother ScanNCut heb gesneden. Alleen de grasrand en de tulpen zijn een randmal.
De voorkant van de dubbele kaart is open en daarom heb ik deze verstevigd met mica. Het is wat moeilijk te zien, daarom hieronder nog een foto, waarbij de kaart ietsjes openstaat.
Mijn excuses voor de slechte kwalititeit foto's maar het wilde maar niet licht worden vandaag.
Deze kaart doet mee aan de challenge van:
De Egel                                 -     Iets nieuws, iets ouds
Lilpatch of crafty friends           -     Anything goes
Corrosive challenges                 -     Anyhting goes
That's crafty                          -     Anything goes




4 opmerkingen:

  1. Hi Jolanda, a fantastic card for daughter and son-in-law and their new home. Thank you for joining us at Lil Patch of Crafty Friends... good luck in the prize draw... wishing you a Happy, healthy and crafty New Year.... Megan DT LPoCF

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love it!What a lovely card!!!!
    Thanks for joining us at Corrosive Challenge blog.
    Happy New Year!!!
    Hugs.
    Ana Isabel DT Coordinator.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie verhuiskaart,Jolanda.Nog een gelukkig nieuwjaar.

    Gr,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a delightful design. Thank you for sharing over at That's Crafty. Best wishes for 2018. Tracey DT

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog hebt willen bekijken en een bericht hebt achtergelaten.
Groetjes
Jolanda